Rahsia Kekal Muda Dengan Pengambilan Lesitin (Lecithin)

Rahsia Kekal Muda Dengan Pengambilan Lesitin (Lecithin)Untuk kekal muda, anda boleh mengamalkan pengambilan Lesitin (Lecithin). Selain mengurangkan tahap kolesterol dalam darah, terdapat bukti saintifik yang mengatakan beberapa faedah lain daripada lesitin seperti awhet muda.

Telah dibuktikan bahawa pengambilan Lesitin (Lecithin) yang mencukupi boleh membantu membina semula sel-sel dan organ-organ yang diperlukan. Kekurangan Lesitin (Lecithin) dalam diet boleh menjadi salah satu punca penuaan. Oleh itu penggunaannya bermanfaat dalam memperlahankan proses penuaan.

Edward R. Hewith di dalam bukunya, " dengan orang yang lebih tua lemak kekal tinggi dalam darah selama 5-7 jam dan dalam beberapa kes sehingga selama 20 jam, ini akan memberi lemak lebih banyak masa berada dalam tisu. Jika Lesitin (Lecithin) diberikan kepada orang yang berumur sebelum memakan makanan berlemak, didapati bahawa lemak di dalam darah kembali normal dalam masa yang singkat, cara yang sama mereka lakukan pada orang yang lebih muda. "

Popular Posts